»Ko govorimo o vzpostavitvi celovitega vodenja kakovosti, ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti, je pomembno, da pristopamo sistematično, načrtno in celovito k izboljšanju delovanja šole, da na ta način pridobimo podatke, ki nam lahko pomagajo pri morebitnih izboljšavah in da tudi bolje razumemo učenje in poučevanje in seveda o svojem delu tudi seznanjamo starše in druge deležnike v vzgojno-izobraževalnem procesu.«
»Vedno govorim 'mi', ker nikoli ni posameznik tisti, ki gradi sistem kakovosti.«
»Prihajam namreč s strokovne in poklicne šole, kjer so pomembni partnerji tudi delodajalci. Seveda to pomeni precejšnje delo, na začetku pomeni dodaten napor, ampak na dolgi rok pa veliko pridobitev, mi smo namreč usmerjeni v odličnost.«
»Kakovost je odgovornost vseh, ne samo vodstva, torej učiteljev, tudi dijakov, brez njih, staršev in tudi delodajalcev ne gre. Kakovost je timsko delo.«
»Ko smo vrednotili, kako uspešni smo bili v zadnjem razvojnem obdobju – to je bil naš četrti razvojni načrt, vsak je namreč narejen za pet let –, in rezultati so dobri, mi smo zadovoljni, kazalniki pa kažejo tudi možnosti izboljšanje.«